مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی 10 بازی رایگان برای آیفون و IOS در سال 2018

بازی های موبایلی یکی از پر طرفدار ترین عنصرهایی است که در گوشی های هوشمند این روزها یافت می شود. حتی این موضوع به سن و سال هم مرتبط نمی شود و ذهن و خیال میلیون ها نفر را در گیر کرده است. در این مطلب تمایل داریم، به بررسی و معرفی بهترین بازی های آیفون و ios در سال 2018 بپردازیم که می توانید به راحتی آن را از آیتیونز دانلود کنید و از اوقات خود لذت ببرید.

 

1- بازی موبایلی Naruto x Boruto Ninja Voltage برای iOS

ناروتو یک پدیده بین المللی است که سال های سال افسانه های کهن را با آن به تصویر کشیده اند.  در حقیقت این نام عنوان یکی از بهترین و پر طرفدار ترین انیمیشن ها را با خود یدک می کشد که این برنامه البته هم اکنون در حال پخش شدن است. در ادامه این داستان های افسانه ای که سال ها است با آن همراه هستیم، حالا Boruto این میراث را بر دوش می کشد و با جنگ های افسانه ای و باستانی سعی در حفظ این، میراث دارد.

 

بازی موبایلی

Ninja Voltage یک RPG ساده است توانایی های زیادی برای هر کاراکتر در آن در نظر گرفته شده است.

وقتی که قصد داری  بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage  را دنبال کنی، شاید به دنبال صحنه هایی مشابه با انیمیشن آن بگردی اما بعد از نصب ظاهر کار کمی متفاوت است. البته این بخاطر ظاهر و گرافیک بازی است اما در ادامه وقتی وارد داستان می شوید، می توانید این داستان مبارزه ای را با شباهت بیشتری نسبت به آن فیلم انیمیشن مشاهده کنید و بازی کنید.

بهترین بازی آیفون

توسعه دهنده بازی: BANDAI NAMCO

حجم بازی: ۱۲۹ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + ۱۰ پرداخت درون برنامه ای اختیاری

منابع مورد نیاز: iOS ۹٫۰ به بالا

زبان ها: انگلیسی – کره ای – زبان سنتی چینی

سبک بازی: تفریحی

بازی آیفون جدید

 

۲- بازی موبایلی Injustice 2 برای iOS

Injustice 2 در حقیقت ادامه داستان Injustice    است. اگر Injustice   را بازی کرده باشید قطعا منتظر قسمت دوم این بازی بوده اید. اما داستان این بازی جدید و مرحله دوم این است که در این بازی کماکان سوپر من و بت من با هم مشکلاتی دارند و در حال مبارزاتی هستند.

بهترین بازی آیفون

به هر دلیلی که شده، تصمیم گرفته می شود که سوپر من در این بازی به زندان بیفتد و محبوس شود اما بت من که در حال تلاش کردن برای درست کردن اجتماعی جذاب و با صلح است، در حال تلاش های خود تصمیم می گیرد که سوپر من را آزاد کند و از نیروی او کمک بگیرد. یکی از علت های این تصمیم گیری ناگهانی بتمن این است که یکی از دشمنان سوپر من به خودی خود تصمیم گرفته یک تنه کل دنیا را نابود کند و عاقلانه است که این دو علیه او متحد شوند.

بهترین بازی آیفون

وقتی که در دامنه بازی قرار می گیرید لذت تفریحی و ماجرایی بودن این بازی هرگز به شما اجازه نمی دهد که دست از بازی بردارید.

حجم بازی: ۱٫۲ گیگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای رایگان

منابع مورد نیاز:  iOS ۱۰٫۰به بالا + سازگاری با آیفون – آی پد – آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی

سبک بازی: سرگرمی و تفریحی

 

3- بازی موبایلی Rogue Life

Rogue Life  یک بازی جنگجویانه و ماجراجویانه است که برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است. در این بازی، گروهی از افراد که از قبل در جنگی عظیم هیولا و غول ها را شکست داده اند و آن ها را از بین برده اند، در حال زندگی آسوده خود هستند که دوباره سرو کله این جنگجویان و دشمنان پیدا می شود.

بهترین بازی ios

در این بازی افراد باید به گروه های ۱۲ نفری تقسیم شوند و با قدرتی بالا به جنگ با هیولا بپردازند و دوباره آنان را شکست دهند. جنگ های صورت گرفته هر چند در قالب گروه های ۱۲ نفری است اما در لحظه تنها ۳ نفر از آن ها اجازه رویارویی با دشمن را دارند.

از جمله امکانات این بازی می توان به انتخاب شخصیت ها، حدود ۳۰۰ نوع لباس جذاب، امکان ترسیم اشکال مختلف، ارتقای شخصیت ها و پیشرفت در بازی و البته گیم پلی ساده و با گرافیک خوب و شبیه سازی عالی اشاره داشت.

بهترین بازی آیفون و آی پد جدید

حجم بازی: ۲۵۲٫۹  مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت درون برنامه ای اختیاری

منابع مورد نیاز:  iOS ۷٫۰ به بالا + قابل سازگاری با انواع آیفون و آی پاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی، کره ای و ژاپنی

سبک بازی: ماجراجویی و مبارزه ای

 

4- بازی موبایلی آیفون Tap My Katamari برای iOS

Tap My Katamari داستان یک بازی است که شما شخصیت اصلی آن یعنی یک شاهزاده را بازی می کنید. در بازی موبایلی Tap My Katamari یک شاهزاده سر به هوا و آواز خوان نقش اصلی را داشته و داستان بازی را به پیش می برد. داستان این بازی به قدری متفاوت است که شما از بودن در آن احساس تازگی خواهید داشت. وقتی که شما یا همان شاهزاده شروع به آواز خواندن می کنید، ستاره های آسمان فرود می ریزند و به عبارتی از زیبایی این صدا پودر می شوند.

بازی موبایلی آیفون

این شاهزاده همچون یک غلتک در حال چرخیدن روی زمین تمام چیزهایی را که سر راهش قرار می گیرد خراب و نابود می کند و این شما هستید که باید داستان بازی را کنترل کنید.

بهترین بازی جدید آیفون

حجم بازی: ۲۲۸٫۵ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای اختیاری

منابع مورد نیاز: iOS ۹٫۰  به بالا – قابل سازگاری با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی و ژاپنی

سبک بازی: تفریحی اروپایی

قشر پیشنهادی برای این بازی: این بازی می تواند توسط کودکان بالای ۴ سال به بالا و حتی شما اجرا شود.

 

5- بازی کارتی WWE Supercard برای آیفون

WWE Supercard یک بازی مبارزه ای و کارتی است که شما توسط کارت هایی که دارید باید نبردهایی را برنامه ریزی کنید و حتی به قهرمان های خود آموزش هایی بدهید. این آموزش ها نیز توسط همین کارت ها صورت می گیرد. در این بازی که نوعی کشتی کج کارتی است شما لازم است که بازی را به پیش ببرید و نبردهای جانانه ای داشته باشید تا بتوانید کارت های پر قدرت تری کسب کنید و امتیاز خود را بالابرده و رتبه را ارتقا دهید.

بهترین بازی موبایلی

حجم بازی: ۵۵۷٫۴ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای متفاوت و اختیاری

منابع مورد نیاز:  iOS ۹٫۰  به بالا – قابل سازگاری با انواع آی پد ها و آی پاد تاچ و آیفون

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی

سبک بازی: ورزشی و مبارزه ای

بهترین بازی موبایلی

قشر پیشنهادی برای این بازی: کودکان بالای ۹ سال به بالا و جوانان و نوجوانان قادر به انجام این بازی هستند.

 

6-  بازی موبایلی Does Not Commute برای iOS

شاید در نگاه اول به نظر نرسد بازی موبایلی که درباره‌ی مسیر رفت و آمد به محل کار است خیلی جذاب و سرگرم‌کننده باشد، ولی حقیقت این است که این بازی واقعاً جالب است. Does Not Commute لحظاتی مفرح کوتاهی دارد که به خوبی یخ گیم‌پلی دیوانه‌کننده‌ی اکشن سایر لحظات آن را می‌شکند.

بهترین بازی موبایلی آیفون

این بازی یک نوع بازی رقابتی است که در آن باید ۱۵ ماشین را از نقطه‌ی ابتدا تا انتها برای رسیدن به سر کار هدایت کنید و مطمئن شوید که این ماشین‌ها با یکدیگر یا با سایر ماشین‌های موجود در مسیر تصادف نمی‌کنند. با توجه به این که برای انجام همه‌ی این کارها محدودیت زمانی خاصی وجود دارد، تجربه‌ی نهایی بازی به یک تجربه‌ی جذاب، نفس‌گیر و در نهایت کمی ترسناک بدل می‌شود.

 

توسعه‌دهنده: Mediocre AB

حجم بازی: ۸۷٫۶  مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۶٫۰ به بالا

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی

سبک بازی: مسابقه ای

این بازی برای کودکان ۴ ساله به بالا مناسب است.

 

7- بازی ورزشی Score! Hero  برای آیفون

معمولاً کمتر بازی موبایلی در زمینه‌ی فوتبال پیدا می‌شود که اولاً بتواند نظر ما را جلب کند، ثانیاً آن قدر خوب باشد که ارزش معرفی کردن پیدا کند.

اما Score! Hero دقیقاً چنین بازی‌ای است. و هرچند که گیم‌پلی آن تنها مبتنی بر سوایپ می‌باشد، ولی طراحی آن به گونه‌ای است که احساس یک بازی فوتبال واقعی را به کاربر منتقل می‌کند.

بازی موبایلی فوتبال

بازی Score! Hero با کوچک‌تر کردن لقمه‌های بزرگ موفق می‌شود تجربه‌ای را به کاربر ارائه کند که در برخی موارد به جرأت حتی از بازی‌هایی مثل Pro Evo یا FIFA هم بهتر ظاهر می‌شود.

بازی موبایلی فوتبال

توسعه‌دهنده: First Touch Games

حجم بازی: ۱۶۵٫۵ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای متنوع و اختیاری

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۸٫۰ به بالا – قابل سازگاری با انواع پلتفرم های iOS نظیر آیفون، آی پاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، ترکی

سبک بازی: بازی و مسابقه ای و ورزشی

این بازی برای کودکان بالای ۴ سال مناسب است.

 

8- بازی فضایی Planet Quest

اساس بازی Planet Quest بدین شکل است که حیوانات مختلف بر روی یک کره‌ی گردان در حال رقصیدن هستند و شما باید آن‌ها را هدف بگیرید.

این بازی با وجود سادگی خود شدیداً اعتیادآور است، و در گیم‌پلی‌اش از قانون گریز از مرکز استفاده می‌کند. موسیقی Planet Quest هم به خوبی شما را با بازی همراه می‌کند و گستره‌ی متنوعی از آهنگ‌ها را در بر می‌گیرد.

بازی موبایلی

این بازی لبخند لذت‌بخشی به لب شما می‌آورد، ولی آن قدر سخت و مشکل است که حتی بازیکنان حرفه‌ای را هم وادار می‌کند تا برای کسب امتیازات بیشتر مدام به سراغ آن بروند.

بازی های آیفون جدید

توسعه‌دهنده: OutOfTheBit

حجم بازی: ۶۷٫۵ مگابایت

هزینه بازی:  رایگان + پرداخت های درون برنامه ای متنوع و اختیاری

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۸٫۱  به بالا – سازگار با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: تفریحی

 

9- بازی موبایلی Fish & Trip

در Fish & Trip باید یک ماهی بامزه و جذاب را در اقیانوسی که در حال شنا کردن در آن است هدایت کنید. اگر روی صفحه سوایپ کنید، ماهی شما به سرعت حرکت می‌کند تا تخم‌ها را جمع کند یا دوستانش را نجات دهد.

بازی موبایلی آیفون جدید

هرچه در بازی جلوتر بروید، محیط خطرناک‌تر و تمام صفحه پر از شکارچیانی می‌شود که می‌خواهند شما را به عنوان یک میان وعده‌ی سبک میل کنند. این بازی از نظر طراحی بسیار ساده است، ولی از نظر اجرا آن قدر خوب پیاده‌سازی شده که به راحتی بر روی لب شما لبخند می‌نشاند.

بازی جدید گوشی

حجم بازی: ۲۰۸٫۱ مگابایت

هزینه بازی:  رایگان + پرداخت های درون برنامه ای اختیاری و متنوع

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۸٫۰  به بالا – سازگار با انواع گوشی های آیفون، آیپد ها و آیپد تاچ ها

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: تفریحی و آموزشی

این بازی برای کودکان بالای ۴ سال بلامانع است.

 

10- بازی موبایلی ماشین سواری Rider

Rider یک بازی ساده‌ی مبتنی بر قوانین فیزیک است که به زیبایی برای پلتفرم موبایل طراحی شده. در این بازی وقتی انگشت خود را بر روی صفحه می‌گذارید موتور شما شتاب می‌گیرد و باید با تنظیم این شتاب خود را از میان مسیرهای مختلف بگذرانید.

بازی جدید آیفون

اگر وقتی در هوا هستید انگشت خود را بر روی صفحه بگذارید، می‌توانید ریتم حرکتی خود را به طور دقیق با هر شکافی که پیش روی مسیر قرار داشته باشد تنظیم کنید. Rider فوق العاده سرگرم‌کننده است و با افزایش امتیازات خود می‌توانید موتورهای جدیدی را آزاد کنید و دائماً رکورد خود را بهبود ببخشید.

بازی جدید آیفون

توسعه‌دهنده: Ketchapp

حجم بازی: ۷۷٫۶ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای 

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۸٫۰  به بالا – سازگار با انواع آیپاد، آیفون، و آیپد

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: مسابقه ای

 منبع:گویا آیتی

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده